Sebbe I love U !<3

DU&JAG GENOM ELD &' VATTEN !♥
du är det bästa som hänt mejj.
INGEN betyder så mke för mejj som du gör !
Ja lovar.. INGEN gör det !
Du har den största platsen i mitt hjärta ,
och där kommer du alltid att vara !! (a'
Sebbe, jag älskar dej sjukt mke !
utan dej är jag inte hel ! <3
&'jag kan berätta ALLT för dejj!
Du är den första personen som ALLTId får reda på allt..
&'d vet du ! <3
jag vill ALDRIG förlora dej !
för förlorar jag dej så förlorar jag allt!
har jag dej , behöver jag inget annat!
Så länge du är med mej , så är jag stark ! <3
du och jag är meningen att va ! ♥
vad som än händer kommer jag alltid älska dej !
I alla lägen..<3
du är mitt allt !
javet , vi har bråkat välldit mke på sista tiden..
men allt är helt upp&'ner..
men ja älskar dej ändå!
För vad vore ett liv utan dej?
babe.. ja kan it leva utandej,
ja behöver dejj för att överleva!
du gör mej hel !

utan dej är jag INGET!

JAG ÄLSKAR DEJ NU OCH FÖRALLTID ! ♥
alla har en mening till att forsäta leva ..
och du e min !
utan dig e jag vilse i livet ..
Sebbe ?
JAG Vet VERKLIGEN inte HUR JAG SKA GÖRA?
HUR JAG SKA BESKRIVA MIN KÄRLEK TILL DIG !!
du e den som alltid kommer finnas närmast i mitt hjärta ! ..
allt som har hänt och allt som kan hända ,, frågan e hur detta ska sluta ..
jag hoppas på det bästa .. jag tror på att det alltid kommer va du o ja ..
sen e det upp till dig va du tror på..
men ja kommer alltid tro på oss..
kommer aldrig tveka..
men det klart man undrar ..,<3
TRE ORD?

JAG ÄLSKAR DIG ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0